Op weg naar Cape Cod - Reisverslag uit Groton, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Op weg naar Cape Cod - Reisverslag uit Groton, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Op weg naar Cape Cod

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Juli 2012 | Verenigde Staten, Groton

Hoi hoi,

Vandaag zijn we uit NY vertrokken en dat voelt wel een beetje gek. Aan de ene kant iets meer rust is fijn aan de andere kant een raar idee dat de stad waar we zo lang naar hebben uitgekeken alweer bezocht is. Maar wat hebben we genoten van de stad. Je kunt je er nog wel drie weken vermaken maar voor ons was het tijd voor iets anders. Vannacht zijn Herko, Britt en ik nog wel vreselijk geschrokken. We sliepen heerlijk en ineens een ontzettende harde knal. Echt zo hard, we zaten alle drie rechtovereind. Het bleek onweer en tja ook onweer zal in Amerika wel groot zijn. Was echt een hele rare gewaarwording. We moesten vandaag om 14.00 uur onze minivan ophalen op het vliegveld. We hadden gezien dat je met een touringcar naar het vliegveld kon voor 16 dollar dus wij naar de opstapplaats gelopen met al onze bagage (5 minuten lopen). Daar aangekomen bleek dat we alleen maar voor Britt hoefde te betalen en in totaal reden we voor 42 dollar naar het vliegveld, iets goedkoper dus dan de limo…. We hadden de meiden gezegd dat de limo ons weer op kwam halen, maar dan gingen ze echt niet meer mee. Kwamen we buiten bij het hotel wat stond er … een limo. Dus de dames, wij stappen niet in hoor… wat een toeval. Binnen een half uur stonden we op het vliegveld en binnen no-time reden we weg met onze mooie minivan. Weer perfect geregeld en ook de dame bij de autohuur vond onze meiden zo schattig… Hoe vaak we dat hier niet te horen krijgen!! En toen op weg naar Groton waar we een hotel hadden geboekt voor 1 nacht op doortocht naar Cape Cod waar we morgen naar toe rijden. Dit vonden we in 1 keer te ver. Het rijden ging perfect al was het wel wat druk toen we NY uitreden. Nog 1 keer van die geweldige skyline kunnen genieten. Om half 6 waren we bij ons hotel, eerst lekker gegeten en toen even wat boodschappen gedaan in de mega supermarkt. Toen nog even in Groton rondgekeken. Een leuk plaatsje met pittoreske huisjes, allemaal een soort villa kakelbont huisjes. Leuk om te zien hoe anders dit is dan de west kust, het is een beetje Engels. Nu nog even een potje kaarten en dan lekker slapen. Morgen is het nog zo’n twee uur rijden voor ons nieuwe avontuur. Cape Cod, prachtige duinen en stranden we gaan er alvast over gaan dromen.

Groetjes maar weer!

• 09 Juli 2012 - 06:56

Jan En Gerda:

HI There,
    De drukte weer verlatenalen.
    De inkoop(JES) weer gedaan op naar het volgende.Bij toeval hadden we niet gereageerd op de vorige ,maar hier alles OK en gisteravond even bijgepraat aan de telefoon.Die meiden zijn inderdaad schattig ,maar je weet het meiden in Amerika overdrijven ze ook wel EENS!!!! een BEETJE Ha Ha
    Geniet er allemaal maar lekker van en pas goed op elkaar en rij voorzichtig.
    Doei en hug van Gerda en Jan.

• 09 Juli 2012 - 07:06

Familie Van Den Boom:

Hallo,
    De skyline achter jullie, op naar het volgende avontuur. Even relaxen en bijkomen van al 't GROOTS. Jullie sluiten zoals het de familie Engelsman betaamt, met de limo, in stijl af. Helaas gaan alle leuke dingen snel voorbij. Maar de fantastische herinnering met jullie 5-jes, neemt niemand jullie meer af. En daarbij hebben jullie nog heel veel andere mooie dingen voor jullie. Lekker zandstrandje, lekker stukje kabeljauw of misschien wel een oestertje, zeg nou zelf dat is toch ook geen straf. Ik ga nu maar eens aan het werk, al zal ik van tijd tot tijd door jullie leuke verhalen even lekker wegdromen met "de American Dream". Veel plezier en tot morgen!

Liefs van de boys, Maaike

• 09 Juli 2012 - 09:38

Mijs Peije Jan Corin:

Hallo, wij hebben vandaag jullie eerste 4 verslagen gelezen en de mooie foto's bekeken. Het ziet er allemaal super uit. Wij hoorden hier dat er een hittegolf in Oost Amerika is. Wij hopen dat jullie het een beetje koel kunnen houden.
    Nog heel veel plezier, wij volgen jullie en krijgen zelf ook heel veel zin om weg te gaan. Hier komt Mijs.
    Hoi Diede ik mis je wel hoor. Jammer dat we het niet helemaal kunnen volgen maar dan kunnen we het na onze reis lezen. Ik heb zo'n zin in Zweden:-). Ik kan haast niet meer wachten. Het is fijn te horen dat jullie het zo leuk hebben en als ik hoor over dat shoppen krijg ik ook al zin! Ik schrijf jullie nog wel en veel plezier XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX! Groetjes Mijs!