Laatste dag! - Reisverslag uit Atlantic City, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit Atlantic City, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Atlantic City

Lieve Allemaal,

We zijn zojuist terug van ons laatste avondmaal in de VS. De koffers zijn gepakt en morgen om 18.10 Amerikaanse tijd zullen we terugvliegen naar Nederland. En om 10.45 zullen we dan landen in Brussel. Gisteren hebben we geen verslag kunnen plaatsen omdat de site van waarbenjijnu eruit lag. Maar we hebben alles steeds in Word getikt dus hier alsnog het verslagje van gisteren voor alle volledigheid:

Zondag 22 juli, Lieve Allemaal,

Hier toch nog even een kort verslag van ons ook al hebben we niet zo heel veel te vertellen. We zijn vandaag namelijk alleen maar naar het strand geweest. Even wat navraag gedaan bij de hotelmanager want we wilden graag een wat rustiger strand dan gisteren. Gisteren waren we in Ocean City en zoals Nola gisteren al schreef daar was een compleet pretpark op de boulevard. Gelukkig had de hotelmanager een goede tip en kwamen we terecht op een prachtig strand zonder toeters en bellen. Heerlijk gezwommen, geluierd, gelezen enz. Natuurlijk onze Amerikaanse koelbox mee dus ook heerlijk gepicknickt. De meeuwen zijn hondsbrutaal. Stond ik even een croissantje te eten was ik hem ineens kwijt. Zo uit mijn hand gepikt. De meiden vonden de hoge golven echt geweldig en hebben zich reuze vermaakt. De temperatuur was vandaag ook echt super. Rond vijf uur terug naar het hotel waar we heerlijk hebben gegeten. ’s Avonds wilden we nog graag wat rondkijken in Atlantic City. Een beetje gewandeld langs de boulevard en nog wat van die gigantische hotels met hun casino’s binnengelopen. Onvoorstelbaar die mensen die hier alleen voor het gokken komen. Niet voor te stellen hoeveel mensen er achter die automaten zitten. Weer een heerlijke dag gehad dus. Wij gaan nu lekker slapen en morgen genieten van onze laatste dag. Want dinsdagmiddag moeten we om 15.00 uur op het vliegveld zijn.

Groetjes maar weer.

En daarna brak dus de laatste dag aan. Ook vandaag zijn we lekker naar het strand geweest. Hetzelfde strand als gisteren. Maar al snel bleek maar weer dat wij toch geen echte strandmensen zijn want na een uurtje of drie hadden we het wel weer gezien met al dat zand. En we hadden ook het idee dat we een beetje aan het verbranden waren ondanks al het smeren. Bij terugkomst in het hotel bleek dit ook wel een beetje het geval te zijn. Lekker nog gezwommen in het zwembad bij het hotel en de boel een beetje geordend en ingepakt. Morgen moeten we om 14.00 uur de auto inleveren en willen voor die tijd nog even een outlet bezoeken dichtbij Newark (vliegveld). Wat moet je anders je laatste paar uurtjes doen hé……En vanavond wilden de meiden echt heel graag bij Denny’s eten want daar hadden we vorig jaar ook de laatste avond gegeten. En om Atlantic City weer in te gaan hadden we ook niet meer zo zin dus wij vonden het prima. Tijdens het lekkere eten onze geweldige reis nog maar eens even doorgenomen. En we kwamen tot de conclusie dat het weer helemaal top is geweest. Zoveel gezien en gedaan. Geweldige steden, prachtige natuur, de walvissen niet te vergeten, Amish People, Niagra Falls enz. ervaringen om nooit meer te vergeten. Drie weken zijn weer voorbij gevlogen. Wat hebben we weer genoten met z’n vijven en wat is alles weer super verlopen. We moeten nog wel even veilig thuiskomen hé maar toch. Bedankt voor jullie reacties dit was voor ons echt leuk om te lezen. Tot snel in Nederland en jullie zijn van harte welkom om onze live verslagen en foto’s te komen horen/bekijken.

Lieve groetjes Herko, Britt, Diede, Nola, Debby

• 24 Juli 2012 - 08:56

Erika:

Hoi lieve familie,

Tja, aan alles komt een eind. Maar na zo'n geweldige ervaring met z'n allen is het ook wel weer fijn, als het dan toch eindigt, om naar huis te gaan. Een hele goede reis gewenst en wij komen zeker na onze vakantie jullie prachtige foto's bewonderen! Have a save trip!

Veel liefs, Erika en de rest..... xxx

• 24 Juli 2012 - 09:17

Lieve Allemaal,:

Jullie laatste dag is aangebroken.... Time flies when you're having fun!
    Wat super om te lezen dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad! Het is nu dan bijna voorbij, maar de herinnering blijft wel! En daarbij hebben jullie natuurlijk de foto's en filmpjes (hopelijk dit keer niet op kop ;-) !
    We zien jullie vast een deze dagen wel! Ik weet in ieder geval dat ons meiske wel heeeel blij is om jullie weer te zien (wij zelf natuurlijk ook), want ze roept heel vaak, Ittt, Nola, Diede!
    Een hele goede reis terug naar huis!! Tot heel snel!!

Dikke X Jarno, Marloes & Jade

• 24 Juli 2012 - 09:46

Jan En Gerda:

Hi there fam. Brtitishmen,

Even snel een berichtje.Want het is erg druk.
    Zoals jullie al per telefoon gehoord hadden Met mama gaat het goed ze kan al
    aardig overweg met de handicap.
    Pijn als ze de pijn stillers op tijd neeemt valt tot nu toe mee,maar ze is ook wel een taaie.
    Even 'smorgens de boel aan de gang helepen en ze redt zich prima.
    Maar iedereen helpt goed mee en de meiden kunnen dadelijk ook wel hulpje spelen denk ik.
    eerst maar even de jetleg verwerken als ze die hebben.
    Bedankt voor jullie leuke reisverslagen en een heel goede en veilige reis.

Kijken uit jullie weer in levende lijve te zien en te knuffelen.

Nog dikke hug en kisses
    Oma Gerda en Opa jan

• 24 Juli 2012 - 14:34

Familie Engelsman:

woow ik wil ook zoon reis
    maar ach jo ik heb die reis al gehad !!!!!

XXXX NOLA

• 24 Juli 2012 - 17:20

Gerry:

Je blijft lachen met Nola...... Maar het is wel waar, geldt in ieder geval ook voor ons!
    Een veilige en plesante reis gewenst.
    Arnold en Gerry