Philadelphia dag 1 - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Philadelphia dag 1 - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Philadelphia dag 1

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Juli 2012 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hoi Hoi,

Hier nog even een verslagje van ons vanuit Philadelphia. Na veel wikken en wegen of we wel of niet nog de stad in zouden gaan (Washington) zijn we toch maar meteen naar ons volgende hotel gereden. We hadden de meiden uit laten slapen maar om 10 uur toch maar wakker gemaakt. Het was ’s morgens echt al super warm en nu willen we echt niet klagen hoor want liever zon dan regen maar de vorige dag had er flink ingehakt. Rond 12.00 uur vertrokken op weg naar Philadelphia wat 2,5 uur rijden was. Daar aangekomen zijn we lekker gaan zwemmen. Met Britt gaat het gelukkig een stuk beter als ze op tijd haar medicijnen inneemt. Maar onder water is er natuurlijk nog niet bij en daar baalt ze een beetje van. Mooi groot zwembad en lekkere ligbedden dus wij hebben ons daar wel vermaakt. Rond 6 uur vonden we het toch weer tijd om wat te gaan doen. Na wat navraag bleek dat er een mooi winkelcentrum zou zijn wat een half uur rijden was met veel leuke eetgelegenheden. Dus wij op pad en mooi was het inderdaad en ontzettend groot. Diede heeft eindelijk haar Vans gekocht na lang twijfelen in de winkel. Nola en Britt nog een shirtje gekocht en toen was het tijd om wat te eten. Nu hebben ze in dat soort winkelcentrums foodcourts waar je kunt eten. Dit is een verzamelplek van allerlei verschillende eettentjes zodat ieder wat van zijn gading kan kiezen. Een Subway, Pizzaria, Five Guys (lekkere hamburgers), Thai, Mexicaan, Saladebar etc. Dus jullie snappen dat wij ons buikje weer goed gevuld hebben. Dus Familie van den Boom ook daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken, haha. Al merken we wel dat we met die warmte niet heel veel honger hebben. Na het eten nog wat rondgekeken en toen om 20.55 gingen we richting auto. En toen bleek dat Diede haar tas met Vans niet meer vast had. Diede waar heb je je Vans. Meteen in tranen, ik denk bij het winkeltje waar Nola haar shirtje heeft gekocht. Dus wij meteen actie want het winkelcentrum zou om 21.00 uur sluiten. Herko naar dat winkeltje en wij naar Nordstrom (groot mooi warenhuis) waar we als laatste waren geweest. Nola begon een sprint te trekken en Britt, Diede en ik erachteraan. Ondertussen waren alle winkels al aan het sluiten dus dat beloofde niet veel goeds. Maar gelukkig vond Nola de Vans van Diede en het shirtje van Britt terug net voor sluitingstijd. Hoewel het natuurlijk dom van ons was hebben we er wel vreselijk veel schik om gehad hoe we aan het rennen waren om de Vans te zoeken. Echt het winkelcentrum was groot en onvoorstelbaar hoe Nola voorop meteen die Nordstrom terugvond. Ze zei later ik moest ook nog Engels praten want er liepen vrouwen in de weg en toen zei ik excuse me. Morgen gaan we Philadelphia bezoeken, benieuwd wat ons dat weer brengt.

Groetjes van ons.

• 19 Juli 2012 - 06:52

Jan En Gerda:

HI there,
    Ja ja die warmte kan er in hakken.
    Vermoeidheid,vergeetachtigheid en een beetje dom, maar toch nog weer geluk dat jullie de eindelijk bemachtigde Vans van Diede weer terug hebben.Nola goed opglet hoor.!!
    En nog Engels praten tijdens het rennen ook goed hoor.
    Britt gaat het weer beter gelukkig niet teveel onder water dan maar en nog beter luisteren!!!!???
    Was jammer dat jullie niet nog een dagje in Washington zijn gebeleven,maar ja met die hitte moet je keuzes maken.
    Nou van die hitte mag wel wat hier naar toe.
    Vierdaagse heeft vandaag heel slecht weer de andere dagen zijn ze er nog een beetje tussen door geglipt.
    Maar vanmorgen regen en nog eens regen en 15 graden. Dus dat kan veel beter.
    Oma is aan de laatste voorbereidingen begonnen en nog een nachtje slapen en dan gaat het gebeuren.
    Hopelijk mag ze zaterdag opgehaald worden anders wordt het zondag.
    Wensen jullie in Philadelphia ook heel veel plezier.
    Let goed op elkaar en ook op de Vans van Diede.Ha ha
    Dikke hug en kisses van Oma Gerda
    en Opa Jan.

• 19 Juli 2012 - 07:29

Marloes, Jarno & Jad:

Haaai!!

Oh oh die diede... heb je eindelijk je Vans, raak je ze kwijt... maar gelukkig heb je ze weer! doe ze maar gauw aan, dan raak je ze ook niet meer kwijt!! En wat een geluk dat Nola zo hard kan rennen en meteen de winkel vond!
    Gelukkig gaat het met Britt een stuk beter!

Hier ook alles goed! Jade is vandaag naar oma en ik moet nog 1,5 werken voor het weekend. Het is hier erg druk dus ben er ook echt wel aan toe. Van het weekend natuurlijk naar oma en nog naar de zwarte cross. Het belooft eindelijk weer een beetje mooi weer te worden, dat komt goed uit!!

Veel plezier in Philadelphia! pas goed op elkaar (en elkaars spullen ;)

Kus Jarno, Marloes & Jade

• 19 Juli 2012 - 07:43

Ria Witjes:

Hallo vakantiegangers, ik zit nu in de Meentsestraat op Jade te passen. Gerda is naar het ziekenhuis bloedprikken en naar de kapper. Ik heb gisteren en vorige week ook een keer een berichtje gestuurd maar zie die niet staan bij de reacties, Blijkbaar heb ik iets niet goed gedaan. Ik geniet van jullie reisverhalen en van de foto's. Ik word bijna een beetje jaloers van al die mooie dingen die jullie zien en meemaken. Ik wens jullie nog een fijne week en veel plezier.

• 19 Juli 2012 - 16:38

Dinie:

Wat een verhaal, zijn vast hele mooie Vans. Leuk om zo jullie vakantie te volgen. Volgens mij hebben jullie het weer harstikke gezellig daar. Geniet er nog maar van. Ik moet nu gaan, wil nog even naar Oma Gerda om ze stertke te wensen voor morgen. Doei en veel plezier nog

• 19 Juli 2012 - 20:30

Leo En Tuus:

Hallo Allemaal,

Wat een verhalen. Veel te zien en prachtig weer. Wij kunnen ook wel de zon gebruiken. Britt fijn dat je weer een beetje opknapt.
    Morgen laatste dag 4 daagse. Misschien krijgen we dan ook een beetje zon. Geniet van alle moois, pas op voor de zakkenrollers en groeten van Leo en Truus

• 19 Juli 2012 - 22:18

Marnel:

H schatten...
    Heerlijk...ik moest lachen..want ik zie het al voor me...de hele family rennend door de Mall (schrijf je dat zo?) met Nola voorop. (kreeg er een comediefilm-achtig beeld bij)
    Verder klinkt t weer supergaaf allemaal..
    En jullie mogen een paar graadje disse kant op sturen...! (als we kunnen helpen;) )
    Veel beterschap Britt (en fijn te lezen dat je energie niet op kan)
    Hopelijk gaat t goed met al jullie benen ruggen een hoofden...
    Geniet nog lekker want voor je t weet is t weer voorbij...
    Kus rmi