Atlantic City dag 1 - Reisverslag uit Atlantic City, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Atlantic City dag 1 - Reisverslag uit Atlantic City, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Atlantic City dag 1

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Juli 2012 | Verenigde Staten, Atlantic City

Hoi Hoi,

Na bijna drie weken hebben we vandaag voor het eerst lange broeken aan. We zijn vanmorgen wel eerst optimistisch begonnen met korte broeken maar eenmaal aangekomen in Atlantic City toch maar even lange broeken aangedaan. Daar liepen de dames alle drie met hun I love NY trui aan. Regen en wind maar de voorspellingen zijn dat het morgen al weer 27 graden wordt. Dit zou erg prettig zijn omdat we hier vooral kwamen voor nog wat stranddagen. Vanmorgen vertrokken vanuit Philadelphia. We kwamen weer eens langs een gigantische mall en omdat het regende hebben we die toch nog maar even bezocht. Nu waren Britt en Nola vanaf dag 1 in Amerika op zoek naar UGGS. Maar we vonden de prijs steeds te hoog. Maar vandaag was het raak en hebben we ze redelijk gunstig kunnen kopen. Dus de dames helemaal blij. Toen door naar Atlantic City aan de kust. Dit is een beetje klein Las Vegas aan de oostkust. Ondanks het slechte weer zijn we toch even naar het strand en de boulevard geweest. De hotels met hun casino’s aan de boulevard zijn inderdaad weer giga, Maar met de regen zag alles er toch een beetje somber uit. Lekker nog een beetje rondgekeken en daarna hebben we heerlijk bij Denny’s gegeten. Schreef ik gisteren nog dat we hier niet veel Nederlanders tegenkomen zaten we vanavond bij de Denny’s naast een gezin met twee dochters uit Nederland. Gezellig even gekletst. Nu gaan we ons klaarmaken om lekker te gaan slapen.

Groetjes maar weer.

Papa en mama fijn dat de operatie is geslaagd. Wel een beetje raar om nu zover bij jullie weg te zijn maar gelukkig gaat alles goed. In de Mall hebben jullie kleindochters al nieuwe pumps voor oma uitgezocht. Hopelijk blijft alles voorspoedig gaan. We bellen nog wel even. Dikke knuffels en kus van ons.

Jarno, Marloes en Jade de maat is 23,5 geworden en ze zijn zo schattig!!! Echt super leuk. We zien ons kleine lieve schattige nichtje er al mee rondstappen. Dikke kus van ons.

Familie Van den Boom voor jullie een hele fijne vakantie geniet ervan! Gaan jullie nu nog langs Leogang en Playmobilland? En zijn jullie voor de verjaardag van Louco weer terug?
Een goede reis en een dikke kus van ons.

• 21 Juli 2012 - 08:44

Jan En Gerda:

Hi there

Ook op de zaterdag nog even een snel berichtje.Ben net terug van de kapper en zit nu alleen(niet veel aan)
    koffie te drinken de duivenmannen zijn er nog niet maar die zullen zo wel komen het weer is redelijk goed.Dus maar even zien of het wat wordt met die toppertjes.Fijn dat het allemaal voortreffelijk gaat bij jullie.
    Zoals al per telefoon gisteren operatie goed gelukt en heb Mama vanmorgen al aan de telefoon gehad en het is nu even bekijken of ze vandaag opgehaald mag worden.
    Anders wordt het morgen.
    En de serre deur zit nu ook dicht(op slot ja ja haha)gisteravond nog even langs geweest en Christine gesproken .moesten jullie de groeten van hebben.
    Nou ga ik toch maar even wat in de tuin doen en gras maaien.
    Veel plezier nog en we horen elkaar.
    Dikke hug en kisses Oma Gerda en Opa Jan

• 21 Juli 2012 - 20:03

Fam V/d Boom:

Eeey travelers,

In drie weken rondreizen en één keer een lange broek aan lijkt me niet slecht toch, heb je die in ieder geval niet voor niks meegenomen.
    Als er een programma zou zijn ranking the fhoto's zou wat mij betreft de foto van sly en de fam engelsman toch echt bovenaan staan! met kort daarachter alle andere super kiekjes.
    Helaas is voor jullie het eind in zicht maar gelukkig nog even een paar dagen heerlijk genieten en kun je dan terug kijken op weer een gigantisch mooie reis!
    Wij hebben alles gepakt en vertrekken vanacht om circa 2.00 uur richting Leogang waar we twee nachten blijven. Daarna trekken we verder naar het gardameer om de familie Peters af te lossen.
    Of we de terugreis nog bij playmobilland langs gaan zijn we nog over aan het dimdammen. We hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in, alhoewel het wel balen is dat we jullie mislopen en daardoor nog langer moeten wachten op de live verslagen.

Voor later, goede terugreis!!

Groeten fam v/d Boom