Atlantic City dag 2 - Reisverslag uit Atlantic City, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Atlantic City dag 2 - Reisverslag uit Atlantic City, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Atlantic City dag 2

Door: Nola

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Juli 2012 | Verenigde Staten, Atlantic City

Hoi allemaal weer een keer een verhaaltje van mij.
Vandaag weer kriebels in de buik maar toch ook pret want we zijn vandaag naar het strand gegaan dat was super leuk maar ik zal het even vanaf het begin vertellen.
S´ochtens weer lekker een beetje uitgeslapen en daarna een lekker onbijtje gemaakt toen bedachten we ons toch maar even naar het strand te gaan (ook al was het niet super weer maar warschijnlijk wel beter dan bij Julie) toen op weg maar na het strand.
Na dat we onze handdoekjes klaar hadden gelegd zijn ik diede & Britt een Beetje in het water gegaan (tot onze knieën) later zijn we nog even naar een ander beach gegaan.
Toen we daar onze handoekjes klaar hadden gelegd zijn diede & ik gaan zwemmen (toen de zon er aan kwam) maar toen eerst gingen voelen gebeurden kwam er ook wel een schrik diede glee uit ze viel niet hard maar ze viel zelf kopje onder ineens.
Na een tijdje springen en zwemmen door de golven heen na 2 uur zwemmen zijn we maar uit het water gegaan want boven de boelevaar stook iets heel leuks uit waar de schrik van daan kwam snappen Julie wat ik bedoel een pretpark!! Super leuk (en wij in het begin een beetje jammeren dat we niet naar een pretpark gingen) nou een park met allemaal ataraxie super vet zelfls dingen waar wij niet in durfden zoals een ataraxie wat een heel groot rond was dat ding draaide kijhard rond en daar bleef je dan in staan maar dan ook nog eens zonder riemen of wat dan ook maar daar gingen wij egt niet in.
Naar lang zoeken zijn we in het schip gegaan hij zag er het zelfden uit als in de efteling maar als je er in zat ging die echt hoog hoor naar de kriebels zijn we naar de auto gelopen terug gereden naar het hotel toen nog even ons buikje gevuld met iets lekkers en toen met dit verhaal begonnen.
onze laatste dagen zijn we aan het aftellen maar de pret gaat er nog niet af ik hoop ook dat Julie ook van mij verhalen kunnen genieten (ook al heb ik er maar 2 getiept)

xxx en de groetjes van nola
en de rest !!!

hier nog een stukje voor oma
lieve oma ik hoop dat het al wat beter gaat met je voeten ik hoorden dat je nog een nachtje moest blijve in het ziekenhuis maar het gaat al wel beter toch ik mis je ook heel erg.
En bellen Julie nog even hoe het veder gaat
100% love van nola ook voor opa.

• 22 Juli 2012 - 05:25

Marnel:

Prachtig verhaal Nola....
    Das genieten!
    Dikke kus van ons3.
    Wij gaan vandaag naar de grootste kermis vd achterhoek...nl de zwarte cross...
    Groetjes voor allemaal én geniet!
    X

• 22 Juli 2012 - 09:16

Engelsman:

Hallo Allemaal,

Nola wat een gezellig verhaal. Klasse gedaan!!!
    Heerlijk een dagje strand is ook wel eens lekker. Geniet allemaal van de laatste dagen.

groetjes, Leo en Truus

• 22 Juli 2012 - 10:02

Vera:

Hoi alleaaml,
    Zeker hebben we genoten van je verhalen Nola maar ook van die van mama hoor. Harstikke leuk om het op een afstand een beetje mee te maken wat jullie daar allemaal beleven.
    En ook nog van die mooie foto's erbij, leuk.Nog een paar dagen pret maken daar, genieten van de het strand de zee en......elkaar.
    Heel veel plezier nog en een goede terugreis (willen jullie nog niet aan denken natuurlijk) gewenst.
    Liefs van Henck en Vera

• 22 Juli 2012 - 19:52

Marloes, Jarno &Jade:

Wat een leuk verhaal weer Nola!! We zullen jullie verslagen straks wel missen hoor! Dat wordt afkicken voor ons!
    Wat een geluk meiden, een pretpark!! daar hebben jullie vast genoten! Nog maar een paar daagjes en dan weer richting NL. Misschien is het wel leuk om te lezen dat het mooi weer wordt deze week!!
    De UGG's moeten dus nog evenin de kast blijven. Super bedankt voor het halen!!! Helemaal top!! En leuk je nog even gesproken te hebben Debby!
    Wij zijn gisterenavond en vandaag naar de zwarte cross geweest! Super weer gehad (ik ben zelfs verbrand... oeps) en was erg gezellig! We hebben geslapen bij mijn ouders. Was wel heel fijn zo waren we in de buurt en sliepen we toch goed. Nu moe op de bank en zo lekker bedje in.

Jullie nog heeeeel erg genieten de laatste paar dagen! We zullen jullie snel weer in real life zien!

Dikke kus van ons!