Niagra Falls - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Niagra Falls - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Niagra Falls

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve Allemaal,

Hier nog even snel een verslagje van ons voordat we weer vertrekken. Later dan jullie gewend zijn maar het was gisteravond een beetje laat. Dus nu nog meer even snel tijdens een lekker broodje. Het was geweldig de Niagra Falls. Weer een geweldige ervaring erbij. De foto’s spreken voor zich. We zijn met een bootje, The Maid of Mist langs de falls gevaren, erg leuk maar nat. Ook hebben we langs de falls geklommen, erg indrukwekkend zo dichtbij. Het natuurpark eromheen was ook super met allemaal mooie plekken waar je over rotsen kon klimmen en dat vonden de meiden wel wat. Diede zei hier kan ik de hele dag wel blijven. Lekker klimmen, voetjes in het water, wat te eten wat te drinken, helemaal niet zo slecht.
We gaan nu nog even de Canadese kant van de falls bekijken en natuurlijk even een stempel scoren in ons paspoort. Dan gaan we richting Harrisburg rijden. Weer een lange rit maar wel de laatste lange voor deze reis. Daarna zijn de afstanden niet meer zo ver.

Groetjes Herko, Britt, Diede, Nola en Debby

Lieve Louco, de meiden zullen vanavond een stukje over de walvissen voor jou schrijven. Een dikke kus en ook voor Sil natuurlijk. Wanneer ga je nu precies op vakantie? En heb je nu dus echt de waterpokken?

• 14 Juli 2012 - 15:02

Oma Gerda, Opa Jan.:

Hiep hiep eindelijk wat gehoord!Weten dat alles goed is dat is even het belangrijkste. Maar goed dat jullie niet in de buurt zijn want Jade heeft waarschijnlijk ook de waterpokken. Wij horen verder wees voorzichtig en blijf genieten. Dikke HUG.

• 14 Juli 2012 - 16:00

Mijs Mulder :

Hoi allemaal, zijn jullie lekker nat geworden brrrr bij jullie kan het bij ons is het daar te koud voor. Jullie zijn echt bruin geworden:-(. Het is nu bijna zo ver morgen gaan we echt spannend ;-o. Ik heb er zo'n zin in maar dat heb ik volgens mij al lang verteld. Wij zijn alles aan het in pakken. morgen vertrekken we rond 10/11 uur 4tot5 uur rijden naar kiel rond 19:00/19:30 op de boot daar misschien wat rond neuzen in de winkeltjes en waarschijnlijk daar eten en de volgende dag zijn we er. Nou ik moet eten. Nog veel plezier (van ons allemaal) en tot over een 2 weken. Diede deze zijn voor jou OXOXOXOXOXOXOXOXOXOX :-).