Denver & Casper - Reisverslag uit Soda Springs, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Denver & Casper - Reisverslag uit Soda Springs, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Denver & Casper

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, Soda Springs

Denver & Casper

Lieve Allemaal,

We waren gebleven dat we dus op Herko aan het wachten waren omdat hij het fototoestel aan het ophalen was. Ach kleinigheidje hou je toch…Gelukkig liep dit dus weer goed af. En zo gingen we iets later dan gepland het centrum van Denver in. Binnen 10 minuten stonden we in hartje Denver. De sfeer was gemoedelijk en je zou niet zeggen dat we in een gigantische stad liepen. We liepen naar16th street en hier was het heel gezellig met allemaal terrassen en eetgelegenheden. Ook konden we het stadion van de Denver Rockies (honkball) goed zien. Even lekker een drankje gedronken en een beetje mensen kijken. Denver staat helemaal in het teken van sport en dat zie je overal terugkomen. Er waren allemaal kleine parkjes waar ze allerlei spelen aan het doen waren. Zelfs bij restaurants waren ze bijvoorbeeld aan het zakgooien. Wat erg grappig was dat er op verschillende plekken piano’s stonden. Er hing een bordje bij dat je gerust kon laten horen wat je kon maar maximaal een uur. Leuk toch! Ook waren er tafels met schaakborden erop en hier werd veelvuldig gebruik van gemaakt. Ook hebben we nog een beetje gewinkeld. Want als Diede en Nola de Forever 21 zien willen ze die natuurlijk niet overslaan. Ook bezochten we nog een hele aparte snoepwinkel met allemaal snoep wat we in Nederland niet kennen. Dus er moest natuurlijk een zakje geschept worden. Toen op weg naar Casper want daar hadden we een hotel geboekt en dat was nog ongeveer 4 uur rijden. Casper is voor ons een tussenstop op weg naar Yellowstone. Dit was in één keer te ver dus vandaar. De weg ernaartoe was geweldig. Je kon de uitlopers van de Rocky Mountains mooi zien en daarvoor uitgestrekte prairies. We moesten alleen maar rechtdoor rijden en het was heel rustig op de weg om de 100 mijl kwamen we in kleine spookplaatsjes waar de tijd had stilgestaan. Hier is echt het cowboyleven. Ze dragen dan ook allemaal cowboylaarzen en een cowboyhoed en de meest vreselijke jeans. We gingen bij een Burger King wat eten. Er stonden 3 kreupele dames op leeftijd achter de balie. Ons hotel in Casper was weer een prima keuze. We hebben nog even een potje gekaart maar zijn daarna snel gaan slapen.

Groetjes Diede, Nola, Herko en Debby