Yellowstone en Idaho Fall - Reisverslag uit Idaho Falls, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Yellowstone en Idaho Fall - Reisverslag uit Idaho Falls, Verenigde Staten van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Yellowstone en Idaho Fall

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, Idaho Falls

Yellowstone en Idaho Falls

Lieve Allemaal,

Na een goede nachtrust gingen we weer op weg naar Yellowstone. Even alles bij elkaar pakken, de koelbox goed vullen en maar weer op pad. Binnen 1,5 uur stonden we weer in het prachtige National Park. Wat we gisteren helemaal vergeten te vertellen waren dat we dus ook nog een zwarte beer met jong hebben gezien. Hoe kon ik dit nou vergeten want dit was natuurlijk geweldig. We stopten als eerste bij geisers die aan het Yellowstone Lake gelegen waren. Ze hebben allemaal hun eigen bijzonderheden. En zo aan en in het water was ook weer erg mooi. Ook zagen we al snel weer bizons en herten. Tussen de middag weer heerlijk wezen picknicken, dit blijft echt super genieten zo in die prachtige natuur. Daarna zochten we de Grand Prismatic Geiser op. Deze heeft een doorsnede van 113 meter met regenboogkleuren en is een van de grootste ter wereld, echt waanzinnig mooi. Je zou er uren naar kunnen blijven kijken. Je valt van de ene in de andere verbazing het is onbeschrijfelijk mooi in het park. Nog bij wat andere plekken gestopt en toen was het helaas de hoogste tijd om door te reizen naar Idaho Falls waar we een hotel voor 2 nachten geboekt hebben. Eenmaal aangekomen bij ons hotel bleek dat er een Denny’s in de buurt zat en daar wilde Diede en Nola graag gaan eten en dat hebben we dus gedaan. Nog even lekker op de hotelkamer geluierd en afgesproken dat we er vandaag een rustig dagje van zouden maken. En dat hebben we vandaag dus inderdaad gedaan en hadden we ook echt wel even nodig. De laatste dagen zijn we veel op pad geweest van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat dus vandaag was het even tijd voor wat rust. Dus de meiden lekker een beetje laten uitslapen en lekker bij het zwembad gelegen en nog een wasje gedraaid. Nog wel even bij een kleine mall in Idaho geweest. Diede was helemaal verliefd op een tas van Michael Kors maar deze was toch echt te duur als schooltas! Vanavond hebben we heerlijk bij de Panda Express gegeten. Je kon uit verschillende gerechten kiezen en smaakte erg goed. Ook nog even langs de Wallmarkt geweest om onze koelbox weer aan te vullen. Je blijft je verbazen over de supermarkten hier. Zo zie je hier geen liter bak ijs maar meteen 5 liter ijs. We stonden bij het snoepgoed te kijken en een vrouw sprak ons aan omdat ze dacht dat we pindakaassnoepjes zochten. Ze gaf ons wat adviezen welke pindakaassnoep/chocola lekker is en gaf aan dat er bij de kassa’s kleinere verpakkingen stonden om te proberen. We bedankte haar vriendelijk en gingen verder. Nog geen vijf minuten later kwam ze weer naar ons toe met de snoepjes/chocola dat was voor ons en was al betaald. Super lief toch. We hebben ze net geprobeerd en waren niet echt enthousiast over de smaak maar toch super. Morgen vertrekken we richting Salt Lake City ongeveer 3 uur rijden. Diede en Nola zijn lekker aan het lezen en Herko is Penoza aan het kijken. Wat een rust!

Groetjes Diede, Nola, Herko en Debby

P.S. Bij alle reisverslagen zijn nu wat foto's toegevoegd!

• 23 Juli 2015 - 09:19

Familie Van Den Boom:

Hi,

Wow wat een mooie foto's! De plaatjes in m'n hoofd worden nu aangevuld. Al zijn sommige foto's een beetje kaal, daar mis ik nummer 3!? Maar Britt heeft dadelijk een leuke andere vakantie tegoed! En volgens mij vermaakt ze zich nog wel.
    Het is vast verleidelijk om door te blijven gaan, vast genoeg te zien, maar een dagje bijtanken is soms ook even noodzaak. Zo te zien, trekt Diede het ook nog goed.
    Ga nu snel aan het werk, TRUSTEN daar, of goedemorgen als jullie dit lezen.

Liefs van ons allemaal!

• 23 Juli 2015 - 11:44

Gerry:

Wouw wat een kleurenspel. Mooie foto's. Na een rustdag volgt volgens mij altijd een hardloopdag. Schoenen wel meegenomen? :-)

• 23 Juli 2015 - 20:11

Fam Witjes - Wielakker :

Wauw! Prachtige foto's! De een is nog mooier dan de ander. .... Wat heerlijk om weer mee te kunnen lezen en kijken!
    Zo'n rustdag was vast heel erg fijn na al die drukke dagen. Beetje opladen voor wat komen gaat.
    Hier gaat het goed. Jarno nog een dagje werken en dan heeft hij vakantie en ik nog een weekje. Dit weekend zoals ieder jaar naar de zwarte cross. We hebben er zin in.
    Maak nog veel foto's en herinneringen.

Liefs van ons xx

• 24 Juli 2015 - 21:33

Willem, Britt En Nog Dagje Teddy:

hallo hallo,

hoe was dat nou zonder mij diede? lekkere sampler met cheasar salade gehad :))
    super mooie fotos!! en eindelijk die beren gezien waar we toen bij sequoia niet konden vinden... haha
    vandaag heerlijke en leterlijk gerookte zalm gegeten met mosselen, want de zalm was namelijk toen die perfect gaar was van het rooster in de vlammenzee gevallen... maar gelukkig waren er nog overheerlijke stukken gered. morgen middag gaan we ons zwarte monster met ons blauwe monstertje naar wehl brengen.

veel plezier nog en we wachten alweer op het volgende veslag!! dikke kus ons xxx