Dag 18 en 19 - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Dag 18 en 19 - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Juli 2014 | Costa Rica, Sámara

Hallo Allemaal,

Hier dan nog één verslag vanuit Costa Rica! We hebben de afgelopen twee dagen genoten van zon, zee en strand. En dat was helemaal top. Eerst lekker ontbijten, wat bij het zwembad luieren, beetje zwemmen, boekje lezen. Dan lekker naar de zee. De stranden zijn hier prachtig. Vanmiddag wilden Diede en Nola graag een surfboard huren om te surfen. Dus oefenen maar. Al snel bleek het toch niet zo gemakkelijk te zijn. Toch maar een uurtje les genomen en uiteindelijk ging het bij beiden hartstikke goed. Echt leuk om te zien en ze konden er geen genoeg van krijgen. Na de hele middag hadden ze overal pijntjes maar dat maakten ze niets uit want wat hadden ze genoten. ’s Avonds vermaakten we ons ook prima. Ontzettend veel restaurants en leuke winkeltjes. Gisteravond hebben we zelfs sushi gegeten. Maar aan alles komt een einde en zo ook aan onze vakantie in Costa Rica. Wat hebben we genoten van dit prachtige land. De bevolking, de dieren, de prachtige vogels, de natuur, de vele vlinders, de mooie stranden en van elkaar. Want wat is het weer super geweest om weer zo’n mooie reis in goede gezondheid met z’n vijven te hebben gemaakt. Het is gelukkig ook allemaal weer super verlopen. Het is nu 23.000 uur en de rest slaapt al en dat ga ik ook maar doen want morgenvroeg 8.30 moeten we in de auto zitten richting vliegveld. Bedankt allemaal voor de leuke reacties op onze verslagen en tot snel in Nederland! En dan maar hopen dat we snel ons nieuwe neefje/nichtje kunnen bewonderen! We hopen althans dat je nog even wacht tot vrijdagavond!

PURA VIDA,dit is in Costa Rica de manier om te zeggen en dat hoor en zie je hier ook overal dat alles oke is en dat het leven is om van te genieten!! Dus wat ons betreft PURA VIDA!! Het was fantastisch!!!

Groetjes Herko, Britt, Diede, Nola, Debby

• 31 Juli 2014 - 08:27

Vera:

Hoi allemaal,
    Fijn dat jullie er zo van hebben genoten en dat wij via de verslagjes mee hebben mogen genieten.
    Heel leuk om te lezen en te zien.
    Vanuit Wehl een hele goede reis gewenst en tot binnenkort.
    Groetjes Freek, Henck en Vera en natuurlijk... een dikke knuffel van Teddy.

• 31 Juli 2014 - 09:17

Ria Witjes:

Hoi, hoi

Het is hier donderdagmorgen 9.00 uur en ik zit te ontbijten terwijl ik jullie verslag lees. Jullie slapen dus nog lekker. Stoer hoor Nola en Diede dat surfen. Leuke leraar?
    Geweldig jullie avonturen in Costa Rica. Benieuwd naar wat jullie nog zelf kunnen vertellen bij thuiskomst en naar de foto's.
    Voor morgen en overmorgen een goede reis en tot gauw.

Liefs Ria

• 31 Juli 2014 - 09:53

Erika:

Wat hebben jullie weer een prachtige reis gemaakt met z'n allen, idd Debby het is een voorrecht dat je dat zo samen kan doen. Aan de foto's te zien is het een prachtig land, en wat hebben jullie weer veel gedaan! We spreken elkaar snel weer in Nederland, voor nu: een hele goede reis naar huis en Hasta la vista!

Groetjes, Erika en de rest xxx

• 31 Juli 2014 - 10:24

Gerda.:

Hallo Kids.

Wat jullie gisteren vertelde met skypen om nog les te nemen met surfen snap ik nu helemaal dames jullie hadden die leraar denk ik al in beeld gehad. Zo te zien en horen een geslaagde les.
    Het is een geweldige reis geweest, en wij hopen een voorspoedige terugreis.
    Geniet ook daar van en dan gauw op nederlandse bodem ook dat is leuk en al weer druk genoeg.
    Extra kus van Jade en Lana, tot gauw.

Hele goede reis gewenst.
    Dikke Kus Opa Jan Oma Gerda.

• 31 Juli 2014 - 12:44

Marloes:

Wow, wat een mooie foto's weer... en inderdaad aan alles komt een einde :-(... helemaal niet leuk, maar voor ons natuurlijk wel weer helemaal gezellig om jullie snel weer te zien!
    En wat een prachtige reis hebben jullie weer gehad, dat neemt niemand meer van jullie af.

Wat ons betreft mag het nwe neefje/nichtje nu ook snel komen, dat dagje wachten lukt vast nog wel (toch Maaike?).

Tot heel snel (dit weekend??) en een hele goede terugreis!

XXX Jarno, Marloes, Jade & Lana

• 31 Juli 2014 - 13:37

Engelsman:

Hallo Allemaal,

Zit er bijna op. Het was zo te lezen weer geweldig. Nu maar oefenen op het water in Giesbeek. Wij wensen jullie een goede terugreis en tot zaterdag.

Groetjes uit angerlo

• 31 Juli 2014 - 15:40

Annie:

Hallo jullie 5en, ik heb ook genoten van jullie verhalen en dat ik een beetje mee mocht op jullie reis, dank jullie wel....Goeie reis terug en laat mijn mailadres maar staan voor jullie volgend avontuur....Groetjes Annie