Dag 3 - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Nola en Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 Juli 2014 | Costa Rica, Fortuna

Dag 3

Ola, nola hier! Jullie nu al lekker aan het slapen.
Wij hier bijna maar eerst nog even een verslagje natuurlijk!
Wij hebben vandaag een lekker rustig dagje gehad. Eerst maar eens terug naar vanochtend.
We hebben lekker rustig aan gedaan, nou ja we (Britt en Diede), papa en ik
Hebben lekker ’s ochtends een duikje genomen (7:00 uur om precies te zijn)
En daarna met mama wezen ontbijten. Ondertussen, waren Britt en Diede nog lekker aan
Het snurken (tot 9:00 uur). daarna alles ingepakt voor onze volgende bestemming nog even snel een duikje genomen en daarna vertrokken naar La Fortuna. Na 3 uur rijden (in de regen door de jungle met omgevallen bomen door de wind) eindelijk aan gekomen bij ons hotel, ondertussen nog steeds keihard aan het regenen :( maar even de supermarkt inlopen en nog wat geluncht even uitgerust op de hotel kamer en daarna de stad in gereden. Eerst nog wat informatie gezocht voor wat uitjes voor morgen en uiteindelijk de conclusie gemaakt om
Morgen naar de hangbruggen te gaan in de jungle! Daarvoor moeten we natuurlijk wel uitgerust voor zijn! Daarom maak ik er nou maar een beetje een einde aan. Voor jullie al bijna goedemorgen maar wij gaan nog lekker slapen! Wij duiken nu ons bed BYE!

Hallo Allemaal,

Zoals Nola al schreef hebben we het vanmorgen rustig aan gedaan en zijn om 12.00 uur de auto ingestapt. Nog even wat mango’s in de tuin gezocht voor onderweg. We vertrokken met stralend weer maar na een 2 uur rijden begon het te regenen. De omgeving is zo ontzettend mooi en divers. Het laatste uur leek het net of we door de Burgers Bush reden. Zo onwerkelijk. Het slingerde behoorlijk maar de wegen waren prima, zelfs verhard. Het hotel ziet er weer helemaal top uit en op 2 km rijden van het centrum waar we vanavond gegeten hebben. We hebben alleen blaffende honden als buren. Nu snappen we ook waarom er oordopjes op onze nachtkastjes liggen…. Morgen horen jullie of het is meegevallen. Centrum is gezellig met hier en daar een souvenirwinkeltje wat de meiden altijd leuk vinden. Restaurantjes en zelfs ijssalons genoeg. Dus ook hebben we een lekker toetje gehad. Ook zijn er tal van aanbieders op gebied van dagtrips. Ongelofelijk wat er hier allemaal te doen is. Wij hebben ervoor gekozen om de hangbruggen in de jungle te gaan bezoeken. Herko en ik zagen het wel zitten om de tokkelbanen te nemen maar de meiden hadden toch het idee dat dit niet helemaal veilig zou zijn......hebben ze die hangbruggen nog niet gezien! Tot morgen!

Groetjes