Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Familie Engelsman - WaarBenJij.nu

Ko Samui

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Juli 2013 | Thailand, Ko Samui

Lieve Allemaal,

Hier toch nog maar even een verslagje van ons ook al hebben we niet zoveel nieuws. We genieten nog steeds volop, de dagen vliegen voorbij. Op Ko Samui is het prima vertoeven. We hebben al drie keer bij hetzelfde restaurant op het strand gegeten. Supervriendelijke mensen, heerlijk eten voor prima prijzen. Aan de drukke straat is het eten een stuk duurder en wij snappen er niets van want je eet toch liever met de voetjes in het zand met uitzicht op zee? Vanmiddag hebben we even een bui gehad maar verder is het prima weer. We zijn eind van de middag met een taxi naar een plaatsje verderop geweest. Lekker langs het strand en de winkeltjes geslenterd. Ook kwamen we weer een markt tegen maar als snel bleek dat we op een kermis beland waren. Draaimolen, reuzenrad, botsauto’s echt leuk om te zien, maar niet in al te beste staat. Lekker wat gegeten en toen terug naar ons huisje. Bij de ingang staat ’s avonds steeds een bewaker met een puppy genaamd Tony. We vroegen wat voor een hond het was, zijn antwoord, Thai Dog. Die man heeft de pup van de straat gehaald. De meiden dachten dat het wel een leuk broertje voor Teddy zou zijn…..Morgen gaan we een dag met de boot om te snorkelen en te kajakken op zee langs kleine eilanden (National Marine Park). We worden al om 7.30 opgehaald dus we gaan nu maar lekker slapen.

Groetjes maar weer.

• 18 Juli 2013 - 18:10

Opa Jan Oma Gerda.:

Hey Kids.

Ook al zijn de verhalen niet zo spectaculair wij zijn in ieder geval blij om wat van jullie te horen.
    Het is in ieder geval wel zeker dat jullie nog lekker genieten. Wij hopen dat de Fam. v.d. Boom inmiddels ook op de plek zijn en kunnen beginnen met de vakantie ,gisteravond zijn ze voor Basel gebleven.
    Jarno is gisteravond voor het eerst met zijn 3 meisjes bij is langs geweest, wilden al wel eerder maar dan was er weer visite. Dus Lana heeft ook op Giese grond vertoefd. Cristien is van de week ook een keer langs geweest heb aan haar de fotos en de verhalen laten zien, dus die is ook vast een beetje bij.
    Ook al is het eten zo op het strand supper, hoop dat het bij ons achter het huis jullie ook zal smaken.
    Wat de weersverwachtingen blijven tropisch in ieder geval tot jullie terug zijn. Papa is aan het sporten zal wel extra verliezen nu. Moest van Bart nog zeggen dat van de week alle duiven terug waren, voor de vlucht van zaterdag is de temp. wat lager dus fijn voor die beestjes. Het hondje is wel leuk dames maar is niets bij jullie eigen TEDDY. Nog heel even dan kunnen jullie weer knuffelen , maar eerst een loodje trekken wie het eerste mag, zal zorgen dat ze klaar liggen. Ga nu ook aan het koken want dan kunnen wij ook met bloten voeten op de veranda gaan eten. Blijf voorzichtig ook deze laatste dagen maar blijf gezond en geniet nog even.

Dikke Kus . Opa en Oma.

• 18 Juli 2013 - 22:37

Fam. Engelsman Angerlo:

Hallo Allemaal,

Fijn were iets van jullie te horen. Vandaag de 3e dag gelopen. Vervelend klein teentje. Vandaag zaten Maria en Bart bij de Molen. Was wel even gezellig en makkelijk, want Maria had natuurlijkd van alles bij zich. Oskar heeft zijn kuitbeen gebroken, dus maar een afwachten hoe hij thuis komt. ANWB gaat het volgens ons regelen. Verder is het hiet behoorlijk warm en weinig nieuws. Wij wensen jullie morgen een fijne dag
    Hartelijke groetjes vanuit Angerlo....

• 18 Juli 2013 - 22:45

Erika:

สวัสดีครอบครัว (Hallo familie!)

Jullie zitten echt op een prachtig eiland. Heerlijk hè, zo eten op het strand. Kunnen jullie ook thuis, even de dijk over, klaptafeltje en eten maar.... :-) Nee, het is een hele andere wereld daar. Wat vliegt de tijd toch, maar jullie hebben dan ook zoveel meegemaakt. Een ervaring om nooit meer te vergeten. Wat een leuk hondje, maar jullie zullen ook wel erg naar Teddy verlangen, ik weet hoe dat voelt. Geniet nog van de laatste dagen, pas goed op elkaar. Hier is het inderdaad ook erg warm. Volgende week nog warmer, geloof ik (hittegolf). Wij hebben Lana inmiddels ook gezien. Wat een schatje. Jade is trouwens ook enorm gegroeid en wat kan ze alweer lekker kletsen en wat een mooie krullen heeft ze. Ze wilde met Marith naar de speeltuin en ze heeft haar alles laten zien. Leuk!

Knuffel uit Dörkum!

Erika xxx